B2B Zakelijke Website Enduro Softslings

Sector: Offshore | Productie | Handel

De heavy lift hijswereld is in zekere zin conservatief en risicomijdend. Nieuwe producten en innovaties moeten goed hun best doen het vertrouwen te winnen. Daar waar de sector al jaren met staal werkt, moet Enduro Softslings, producent van HMPE hijsbanden alles doen om vertrouwd en betrouwbaar over te komen. Een professionele zakelijke website is daarin een minimale basisvoorwaarde.

Functie voor design

Functioneel ontwerp

Een B2B zakelijke website heeft veel weg van een etalage. Het is de online entree van je bedrijf. Wat je in die etalage presenteert en hoe je de website logisch opbouwt, komt voort vanuit een bredere merkstrategie. Het draait om de vraag hoe je gezien wil worden. 

Voor Enduro dacht A5tien een functioneel ontwerp uit waarin de verschillende pagina’s aansluiten op de behoeften van de verschillende soorten bezoekers. Engineering, procurement of sales. Elk heeft zijn eigen redenen om de website te bezoeken. Zowel qua inhoud als design is de website op de bezoeker afgestemd.

B2B merkstrategie A5tien model

De klant centraal

Resultaat vanuit het A5tien-model

Het ontwerp van een B2B zakelijke website begint dus in eerste instantie bij de (nog-niet-)klant, de bezoeker van de website. A5tien ontwikkelde hiervoor een model waar we in 5 stappen tot een effectieve technische oplossing komen. Het hart van het model is stap één: Aansluiting zoeken bij belevingswereld van de bezoeker. Deze leren begrijpen en ontdekken wat voor hem of haar echt relevant is. Door in gesprek te gaan met de doelgroep van Enduro ontwikkelden we een sterke visuele en inhoudelijke presentatie waarmee we:

Ton_Oosterwijk_A5tien_B2Bmerkstrategie

B2B zakelijke website

De online etalage van je bedrijf

Zelf toe aan een nieuwe website of een professionaliseringslag maken op je huidige website? Neem contact op met Ton Oosterwijk voor een eerste kennismaking. Eventueel maken we vooraf een snelle analyse van je bestaande website. Zo komen we direct met enkele aandachtspunten. Vervolgens gaan we op zoek naar jullie kernidentiteit als organisatie en hoe we die op een aantrekkelijke manier kunnen presenteren naar de markt. Via een website en mogelijk ook via andere merktechnieken. Vul het formulier in of neem contact op via onderstaande contactgegevens.